|
Mgr. Dana Popelka (roz. Cejpková)
hlavní lektorka a zakladatelka
Dana Popelka (roz. Cejpková) se zabývá rozvojem konceptu Kreativní malování již více než 10 let. Koncept buduje na základě rozsáhlých zkušeností z práce s dětmi všech věkových kategorií, znalostech vývojové psychologie, psychologie rozvoje osobnosti, pedagogiky a artefiletiky. Na jaře roku 2015 vydala svou první knihu Kreativní malování s dětmi.
„Svět dětí mě nesmírně fascinuje. Jsem přesvědčená, že jsou to jedinečné bytosti se spoustou potenciálu, kterým je potřeba vytvořit vhodné podmínky, aby se mohly rozvíjet. A to je hlavním smyslem mé každodenní práce s dětmi.“
Vzdělání
Sociální práce (bakalářské studium) – Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Teologická fakulta
Etika v sociální práci (navazující magisterské studium) – Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Teologická fakulta
Kurz krizové intervence – Podané ruce I. E. S. – Certifikát MPSV, Certifikát MŠMT
Pedagogika volného času – Studium pedagogiky pro pedagogy volného času vykonávající dílčí přímou pedagogickou činnost – Národní institut dětí a mládeže – Certifikát MŠMT
|
|
Mgr. Radka Pospíšil Michelová
lektorka
Radka Michelová je absolventkou Katedry výtvarné kultury na Pedagogické fakultě UJEP. Kromě působení v našem ateliéru již několik let pracuje jako učitelka výtvarné výchovy a dějin výtvarného umění na Konzervatoři Duncan centre. Kromě toho má bohaté zkušenosti s pořádáním výtvarných workshopů, galerijních animací a pořádání výstav.
„V dětské tvorbě se přirozeně prolíná odraz reálného světa se světem fantazijním, kde nic není nemožné. Obdivuji na dětech jejich schopnost naplno si užít samotný proces tvorby a čistotu výtvarného projevu, jenž není zanesen racionálními a estetickými normami.“
Vzdělání
Výtvarná výchova (bakalářské studium) – Univerzita J. E. Purkyně, Pedagogická fakulta
Výtvarně edukativní studia (magisterské studium) – Univerzita J. E. Purkyně, Pedagogická fakulta
Letní škola výtvarné výchovy – Univerzita J. E. Purkyně, Pedagogická fakulta
Seminář Světlo-Obraz-Zvuk – Univerzita J. E. Purkyně, Fakulta umění a designu
|
|
Mgr. Karolína Hejlová
lektorka
Karolína Hejlová je absolventkou oboru Učitelství estetické výchovy pro střední školy, nicméně zkušenosti má především s dětmi předškolního a školního věku do patnácti let. Při studiích působila v lektorském oddělení Muzea Kampa a Studia BUBEC, dále pak jako dětská animátorka v restauracích SOHO a Salabka. Mimo tyto aktivity vyučovala Karolína od svých šestnácti let street-dance v podobě workshopů na různých místech České republiky nebo na ZUŠ Valašské Meziříčí.
„V ateliéru je k dětem přistupováno individuálně a je rozvíjena jejich kreativita, osobitost, projev a zdravé sebevědomí. Bohužel se tento přístup moc často nevidí, a proto jsem šťastná, že jsem konečně našla tým, pro který má práce s dětmi skutečný smysl.“
Vzdělání
Učitelství estetické výchovy (navazující magisterské studium) – Masarykova Univerzita v Brně, Pedagogická fakulta
Uměnovědná studia (bakalářské studium) – Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta
|
|
Bc. Michaela Dovjaková
lektorka
Míša Dovjaková aktuálně studuje VOŠ Václava Hollara se zaměřením na kresbu a ilustraci. Vystudovala bakalářský obor Divadelní věda na Masarykově univerzitě v Brně. V práci s dětmi a rozvojem jejich kreativity má bohaté zkušenosti. Během studia vedla dramatický kroužek v MŠ Filiánek, působila také jako vedoucí příměstských táborů s výtvarným zaměřením. A v neposlední řadě působila v Montessori školce Andílek jako asistent pedagoga.
„Fascinuje mě vidět to, jak dokážou být děti samostatné díky dobrému vedení rodiče, pedagoga nebo lektora. Taktéž věřím, že kreativitu a talent je potřeba rozvíjet už od útlého dětství a jsem velmi ráda, že se na tomto procesu rozvoje mohu podílet.“
Vzdělání
Obecná teorie a dějiny umění (bakalářské studium) – Masarykova univerzita v Brně
Kresba a ilustrace – Vyšší odborná škola Václava Hollara v Praze
AMI Montessori asistentský kurz 0-3
|
|
Valerie Vokáčová, DiS.
lektorka
Valerie Vokáčová vystudovala Vyšší odbornou školu uměleckoprůmyslovou na Praze 3. Absolvovala také několik akreditovaných kurzů jako např. Figurální kresbu na VOŠ Václava Hollara. Dále vedla výtvarný kroužek pro děti na 1. jazykové ZŠ v Praze 4 a dlouhodobě působí jako oddílový vedoucí ve skautu. Vedle práce lektorky v našem ateliéru se také věnuje vlastní výtvarné tvorbě zejména v oblasti řezbářství a restaurování dřeva.
„Věřím, že je v každém dítěti velký potenciál, který je jen potřeba objevit a rozvíjet. Fanscinuje mě dětský svět plný barev a neomezené fantazie, kde je možné všechno, a jsem moc ráda, že můžu být součástí týmu, který dětem dává prostor k sebevyjádření.“
Vzdělání
Řezbářství a restaurování dřeva – Vyšší odborná škola uměleckoprůmyslová a Střední uměleckoprůmyslová škola Praha 3
Figurální kresba – Vyšší odborná škola a střední umělecká škola Václava Hollara
|
|
Bc. Alena Kačírková
lektorka
Alena Kačírková je absolventkou mediálního studia na Metropolitní univerzitě Praha a teorie filmu a audiovizuální kultury na Masarykově univerzitě. Přestože se její vzdělání orientovalo na jiné obory, umění zůstává jejím koníčkem a má také bohaté zkušenosti v oblasti práce s dětmi. Osm let navštěvovala výtvarné a keramické kurzy a v současnosti se ve svém volném čase soustředí na malbu akvarelem a kresbu tužkou. Práce s dětmi je pro ni srdeční záležitostí – několik let působila jako lektorka angličtiny v jazykové škole a nyní se s nadšením věnuje podpoře výtvarného talentu dětí.
„V každém dítěti vidím obrovský potenciál, který čeká na objevení. Fascinuje mě, jak je dětský svět plný barev a neomezené fantazie, a jsem vděčná, že mohu být součástí týmu, který vytváří prostor pro jejich sebevyjádření. Věřím, že s podporou a správným vedením mohou děti rozvinout své schopnosti a projevit svou jedinečnost.“
Vzdělání
Mediální studium (bakalářské studium) – Metropolitní univerzita Praha
Teorie filmu a audiovizuální kultury (bakalářské studium) – Masarykova univerzita
|